Tiramisu

Bio je to jedan običan dan. 
Na putu kući svratila sam kupiti paštetice maskotama bloga - Simbi i Belli. 
Bacila sam brzinski pogled na police kraj hrane za ljubimce i imala što i vidjeti. Pažnju mi je privuklo crveno polka-dot pakiranje, no osvojile su me čiste i ravne staklene posudice. Šest komada za 30 kuna. 
Moram li napomenuti da sam ih kupila? 


Moj je mozak odmah krenuo razmišljati što napraviti i odmah sam znala da će biti riječ o nečemu slatkom.
Mascarpone je strpljivo čekao u hladnjaku, još od osvojenog Vindija paketa. 
Prva asocijacija na mascarpone svakako je Tiramisu. 
Kako nikada prije nisam pravila Tiramisu, tražila sam savjet od prijateljice. Velika je obožavaljica ovog finog talijanskog deserta, pa sam je poslušala. 


Ovdje sam se opet ja igrala i fotografa i obrađivanja slika, nadam se da moj amaterizam nije očit.
Kako smo bilo nestrpljivi, prekršili smo pravilo blogera: prvo slikanje, a onda degustiranje.
Znatiželja je bila prevelika, pa smo pokleknuli, a Tiramisu je nastradao...

Tiramisu

recept s kuhari.com

5 svježih jaja
5 žlica šećera
500 g mascarponea
2-3 dcl jake kave
500 g piškota
kakao
prstohvat soli

Napomena: ovo su količine za kalup dimenzija 20 x 30 cm i šest posudica od 2dcl. 

Skuhajte jaku kavu i ostavite da se ohladi. U običnu sam šalicu stavila četiri žličice instant kave. Ako želite, možete upotrijebiti i bijelu kavu umjesto crne kave.

Mikserom pjenasto izradite žumanjke s šećerom. Dodajte žlicu po žlicu mascarponea i miješajte spatulom. Nemojte nikako mikserom.

Bjelanjke s prstohvatom soli umutite mikserom u čvrsti snijeg.

Snijeg od bjelanjaka pažljivo ukomponirajte u prethodnu smjesu i pazite da ne izbijete zrak iz bjelanjaka.
Miještajte dok ne dobijete homogenu smjesu.
Smjesu stavite u hladnjak da se malo stisne.


Prvo sam napunila staklene posudice,a zatim kalup.
Staklene posudice:
Piškotu umočite po sekundu sa svake strane u hladnu kavu , prepolovite i stavite na dno posudice. Stavite dvije žlice kreme, pospite kakaom po želji te ponovite cijeli postupak.
Redoslijed: Piškota - krema - kakao - piškota - krema -kakao.
Gornji sloj kakaa stavite prije samog posluživanja.

Kalup (20x30 cm): 
Piškote umočite po sekundu sa svake strane u hladnu kavu i poredajte u kalup. Ugurajte da bude što čvršće.
Prekrijte piškote polovicom kreme od mascarponea i zatim poredajte sljedeći sloj piškota umočenih u kavu.
Prekrijte preostalom kremom i stavite barem 12 h na hlađenje. Provjerite da hladnjak dobro hladi, kako bi se kolač stisnuo i bio ukusan.

Prije serviranja pospite kakaom. Koristila sam Nesquik kakao.


Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

1 komentar