Quark s jagodama

Znate da sam pričala (tj. pisala) kako sam u vrtić i prva četiri razreda
osnovne škole išla u Njemačku? Ili nisam? Uglavnom, sada znate. :)

Moje se najranije uspomene uz hranu, osim bakine kuhinje, odnose na Njemačku.
Točnije rečeno, na recepte koje smo tamo svi zavoljeli i dan-danas još pravimo. 

Dok sam bila klinka mama bi me u ovo doba godine znala poslati po jagode. Na par minuta biciklom od nas  bila je plantaža jagoda. Osim osnovnog principa, da imaju svoje radnike koji naberu jagode i iste tada prodaju na tržnici bio je i drugi koji smo mi prakticirali. 
Moglo se doći i sam si nabrati jagode uz određeni popust.

Nabrala bi košaricu jagoda, sjela na bicikl i donijela kući dok bi mama u međuvremenu obavila 'lagani' posao. Samo se trebalo malo strpiti i lagani je desert bio gotov.
Izvor

Quark je vrsta sira, ali mi tako zovemo i desert. 
Lagani sirni desert uvijek jedemo uz jagode, no vjerujem da bi dobro išao i uz drugo sezonsko voće.

Quark sir možete naći u Lidl-u, no može polsužiti i bilo koji drugi kremasti posni sir.


Quark s jagodama


500 g kremastog posnog sira
180 g šećera
200 ml slatkog vrhnja
 100 ml mlijeka

500 g jagoda
+šećer po želji

Kremasto izradite posni sir i šećer. Ako slučajno imate zrnati sir, možete si  pomoći i štapnim mikserom.
Kada ste dobili kremastu smjesu, dodajte slatko vrhnje i izradite.
Zatim dodajte mlijeko i još kratko izradite.

Poklopite i ostavite u hladnjaku barem pola sata. 

U međuvremenu operite i narežite jagode. 
Po želji pošećerite i ostavite da puste sok.

Pripremljeni i ohlađeni Quark izvadite u posudice, preko njega stavite jagode i sok koji su pustile.

Uživajte u laganom i slatkom desertu.

Možete se igrati omjerom sira i šlaga, ako vam ovaj ne odgovara.
Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

Nema komentara