Mamine Krancle

Vanilin cvjetići ili kako ih moja mama zove, Krancle. 

Mama svake godine započne s ovim prefinim mekanim medenjacima, a zatim slijede Krancle. 
Krancle smo radili svi zajedno, naravno nakon što mama umijesi smjesu.

Sada je došao na red da ja budem mama. Ne, još nije. :D 
No sada je red na meni da umijesim smjesu koju ćemo zatim s izrezivačima, pogađate - izrezivati,  onda se igrati i puniti pekmezom te spajati prefine keksiće koji se tope u ustima.

Inače nemam dvojbu uzeti margarin ili maslac. 
Moj džep bi rekao margarin, no kod jednostavnih stvari u koje ide malo sastojaka, uvijek biram kvalitetnije sastojke, jer čine razliku. 
Neki kombiniraju i s domaćom svinjskom masti, no to čuvam za slane stvari.

Super jednostavni recept, gdje misker sve odradi, a vi se onda igrate s njima. Uostalom, znate me, volim se igrate kao dijete u kuhinji. 


Krancle

iz mamine bilježnice

200 g maslaca, omekšanog
100 g šećera u prahu
1 vanilin šećer
300 g brašna
mrvu mlijeka po potrebi

pekmez po želji, kod mene je od jagode
šećer u prahu

Omekšani maslac, šećer u prahu i vanilin šećer kremasto izradite.
Potom dodajte prosijano brašno i umijesite tijesto.
Zamotajte u prozirnu foliju i stavite u hladnjak dok se malo omekšani maslac ne stisne da lakše možete izrezivati kekse.

Smjesu izvadite i stavite između dva masna papira za pečenje te razvaljajte na debljinu 3 mm.

Pećnicu zagrijte na 180° C te dva pleha obložite papirom za pečenje. Idealno bi bilo da u jednom plehu peći puna srca,a u drugom srca s rupom.

Pecite 10ak minuta i vadite ih prije nego počnu dobivati boju po rubovima. 

Pustite ih da se ohlade te zatim gornje prazne' polovice pospite šećerom u prahu.
Na 'puna' srca stavite pekmez te poklopite polovicom s rupom.

U limenoj kutiji mogu stajati dok se ne pojedu.

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com
ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

Broj komentara: 8

  1. Divna slika!I kroz priču i kroz fotografiju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru, a posebno mi je drag, jer je i mama Kata. <3

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Petra, tek sada vidim komentar.
      Hvala ti. <3 Brzo su nestali, za vikend opet pravimo. :D

      Izbriši
  3. Isprobala sam recept i odlično je ispao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Tamara, hvala na povjerenju i komentaru. Baš mi je drago da ti se recept svidio. ;)

      Izbriši
  4. Dobar dan! Da li mozda znate zasto se krancle nazivaju tako? Hvala! Lep pozdrav,
    Mirjana

    OdgovoriIzbriši
  5. DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN I BOG BLAGOSLOVIO JOSE DAVIDSON ALBERT davidsonalbertloan@gmail.com

    Moje ime je Marijana, ja sam iz HRVATSKE, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku, da kupim kuću koju imam, bilo je hrpa prijevara koje su me natjerale da im vjerujem i na kraju dana, uzeli su mi novac bez davanja zauzvrat, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikada nisam želio imati ništa s tvrtkama za online zajmove, pa sam otišao posuditi novac od prijatelja, rekao sam sve što se dogodilo i rekla je da mi može pomoći da zna kreditnu tvrtku koja mi može pomoći s bilo kojim iznosom kredita koji mi treba uz vrlo nisku kamatu od 2%, da je upravo dobila kredit od njih, uputila me kako podnesite zahtjev za zajam baš kao što mi je rekla, aplicirao sam kod njih na e-poštu: (davidsonalbertloan@gmail.com), nikad nisam vjerovao, ali sam pokušao i na moje najveće iznenađenje dobio sam zajam u roku od 24 sata, nisam mogao vjerujte, ponovno sam sretan i bogat i zahvaljujem Bogu što takve tvrtke za zajmove poput ove još uvijek postoje na ovim prijevarama posvuda, molim vas da savjetujete svima koji trebaju posuditi zajam putem e-pošte (davidsonalbertloan@gmail.com) nikad te ne iznevjeri i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši