Jogurtica s kupinama i marelicama

Jesam li vam nedostajala? ;)
Znajte da vi meni jeste,a i sve vezano oko bloga. I to više nego što sam očekivala.
Ispitni rokovi primorali su me da pećnicu zamijenim skriptama. 
Nije bilo lako, no rezultati su vidljivi i nadam se da ću u istom tonu nastaviti i najesen. Držite mi fige, pa ćemo se češće družiti. :)
























Jučer smo imali druženje. Brat i ja te naše bolje polovice. 
Moja zamisao je da cijelo druženje poslikamo i kratko prokomentiram sve što je bilo na stolu. Druženje nas je toliko ponijelo da osim jedne slike za Instagram više nisam stigla zabilježiti.

Predjelo
 Vege calzone s tri vrste sira by Anja

Glavno jelo: 
Piletina i povrće ražnjići by Mario
(tikvice, panceta,cherry rajčice, gljive, luk, otkoštena piletina)
Pečeni kukuruzi sa začinima 
te dresing za salatu by Josip
Salata sa feta sirom by moja malenkost

Desert:
Jogurtica s kupinama i marelicama by moja malenkost

Gađanje vodenim balonima gotovo, pa mogu objaviti sliku prefine večere. :D
Poslije večere slijedila je bitka sa vodenim balonima koja je bila...zanimljiva. Imam osjećaj da će biti i revanš uskoro. :D

No vratimo se mi, nakon (pre)dugo vremena, na ono bitno - recept. 

Kako je ovih dana pakleno vruće nije mi do pećnice, iako mi se razne ideje motaju po glavi.
Čim sam vidjela zadnji post Eme sa bloga Hrana i veselje, znala sam da je to moj odabir slastice za naše druženje. 
Lagana jogurt torta sa sezonskim voćem bez pečenja. Može li bolje? Mislim da ne može. ;)

Fotograf je danas imao obaveza, pa je ovo još jedan od recepata koji sam sama fotografirala. :)

Jogurtica s kupinama i marelicama

prilagođeno s Hrana i veselje

180 g Speculaas keksa*
100 g maslaca

12 listića želatine ( za 1 litru tekućine)
400 ml slatkog vrhnja
540 g čvrstog jogurta
sok jednog limuna
korica dva limuna
2 žlice javorovog sirupa**
2 žlice šećera u prahu**

300 g voća*** + za dekoraciju

Dno kalupa promjera 26 cm obložite papirom za pečenje.
Maslac rastopite i skinite s vatre. Kekse izmrvite. 
Maslac prelijte preko izmrvljenog keksa i sjedinite te istresite na pripremljeni kalup.
Prstima utisnite kekse u dno kalupa. Ostavite u hladnjak.

Želatinu natopite po uputama. U međuvremenu izradite slatko vrhnje, ali pripazite da ne pretjerate.
Listove želatine izvadite i ocijedite. Zagrijte želatinu na laganoj vatri. Kada se istopi dodajte čvrsti jogurt u želatinu i brzo miješajte.
Dobivenu smjesu istresite u pripremljeni šlag i pažljivo sjedinite spatulom. 
Dodajte sok i koricu limuna, javorov sirup i šećer. Provjerite slatkoću i prilagodite svojim ukusima, vodeći računa o slatkoći keksa i voća koje želite koristiti.

Na pripremljenu podlogu od keksa i maslaca istresite pola smjese i poredajte polovicu voća. Ostatak smjese istresite preko voća te poravnajte površinu. 
Kalup obložite prozirnom folijom i stavite u hladnjak na par sati ili preko noći.

Prije serviranja skinite prozirnu foliju. Prođite vrućim nožem po obruču kalupa te pažljivo skinite obruč. Odignite papir za pečenje sa kalupa te skinite papir. 

Dekorirajte po želji s voćem.

*Možete koristiti kekse po želji.
** Ema je koristila 4 žlice meda, kojeg je meni ponestalo, pa sam kombinirala javorov sirup i šećer u prahu. Sladilo izaberite sami.
*** Koristila sam po 150 g kupina i marelica, no možete bilo koje voće.


Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

4 komentara

  1. Odgovori
    1. Pozvala bi te na komad osvježenja, no brzo je planula. :)

      Izbriši
  2. predivne fotke i torta! ja često pravim jogurticu,samo pečem biskvit :) ovo je super ideja za ljeto!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. ;) Brzo i jednostavno, i za na praviti,a još više za pojesti. :D

      Izbriši