Instaweek #1

Pitate se što naslov znači? Riječ je o jednom novitetu na blogu.
Objasnit ću vam (ako ne znate), no prvo krenimo redom.

Instagram je meni, možda i najdraža društvena mreža.
Napraviš svoj profil, stavljaš slike, označiš ih ključnim riječima i podijeliš sa svijetom ili samo prijateljima, ovisno što želiš.

Brz i lak način da se povežeš s ljudima s kojima dijeliš zajedničke interese. 

Prije nekog vremena sam sudjelovala u izazovu '100 happy days'. To je izazov koji te 'tjera' da pokušaš 100 dana u komadu biti sretan. 
Izvor

Krenula sam s izazovom tako da sam na 100 dana deaktivirala svoj Facebook profil, da vidim kako ću se osjećati. Na početku mi je bilo teško i shvatila sam koliko sam zapravo 'ovisna' u svakodnevnoj komunikaciji.

Svaki dan stavljala (barem) jednu sliku nečega što me taj dan usrećilo. 
Ponosna sam bila kada sam izdržala svih 100 dana. 

Pitate se zašto vam to govorim? 
Zato što:
a) je simpatičan izazov i mislim da bi se trebali okušati
b) sam nakon ovog izazova shvatila, da moj instagram profil zapravo i je moj svakodnevni happy project, jer stavljam slike stvari koje me čine sretnom. 

No vratimo se na početak. 
Instaweek je tjedni osvrt kroz slike sa Instagrama, kao što ste već mogli pretpostaviti iz naziva. 

Ovo sam vidjela na par blogova, no posebno simpatičan mi je na blogu Moj nakiTIĆ.
Bacite pogled na njen slatki blog. :)

Evo i moj prvi tjedni pregled kroz slike:
(naziv ispod slika je ujedno i link - klik)

Danas sam bila Amazonka, izgubila za dlaku, zabavljala se uz Singstar i upoznala @_wyx koju pratim već duže vrijeme na instagramu. *-*

Odlazak u #Lidl te poklon od legice - hrvatski čaj od jabuke i cimeta.

Zobene, mljeveni lješnjaci i višnje iz kompota, kava i prefini kakao keksi.

Poludjela!

Marshmallows su zaklani - hot cocoa I smores s nutellom.

Giotto i kava se vole.
Buncek s kiselim zeljem i krumpirom.

Mići kuglofići su na blogu!
Mirisni paketić za slađe jutro. <3 Koji prvo probati?

Pivski kebab iz Kuće piva. Zanimljivo je da nije u peciva, nego u langošici.
Dva put je dva put - Chicken Burger.

Kako vam se sviđa ovaj tip posta? Zanima me vaše mišljenje, prijedlog i kritika. ;)


Na instagramu me možete pratiti pod imenom cupava_mala

Svoje slike šaljite mi na cutieandpieblog@gmail.com ili na instagramu označite sa #cutieandpie. 


Do tipkanja,

2 komentara