Schwarzwald puding

Dobila sam maminu uputu da iskoristim naše domaće višnje koje su smrznute prije nego nove dođu.
A kako se u mojoj glavi ovih dana motaju pite, htjela sam napraviti pitu od višanja sa slatkim ukrasima. Neću sve otkriti jer još nisam odustala od te pite. Nisam se još predala.

Punjenje od višanja iskombinirala sam iz recepata, napravila i stavila na hlađenje dok ne napravim tijesto.
Našla sam recept za tijesto za pitu. Kakvo je to tijesto bez maslaca? Pa sam iskoristila zadnjih 100 g maslaca u kući. 

Sve sam radila po uputama, sve sam izvagala i sve sam točno stavila. Valjda.
Pokušala sam nakon odmaranja tijesta u hladnjaku razvaljati i tu je postalo veselo.
Bilo je premekano. Znala sam da nešto ne valja. Još sam i stavila masni papir ispod da mi se ne lijepi.

Ova pita me je trebala oraspoložiti. Trebala me je razveseliti. Toliko sam nade u nju polagala. Džaba.
Naravno da je bilo deset sati navečer. Subota.
Zamotala sam ju u foliju i zakucala u kantu za smeće. Oprala suđe i sve pospremila. 
Nije mi bila suđena. Zasad.

Punjenje od višanja je trebao novu formu. Nije da ga nismo mogli pojesti 'na žlicu', no nije to-to.
Čokolada i višnje se ljube, zar ne?

Mateja s bloga M's bakery je postala naša druga KitchenAid ambasadorica uz Tihanu
Blog M's bakery mi nije stran, isprobala sam već Zebricu.
Blog i recepti su zanimljivi i šareni te konstantno lijepi.
Njoj u čast odlučila sam isprobati njezin brzi čokoladni puding.

Čokoladni puding

5 porcija

600 ml mlijeka + 100 ml za gustin
200 g tamne čokolade (koristila sam 130 g čokolade za kuhanje i 70 g tamne čokolade)
30 g škrobnog brašna (gustina)
30 g šećera
1 vanilin šećer 
prstohvat soli
1/8 žličice anisa

Čokoladu narežite. Ulijte mlijeko u lonac i dodajte čokoladu. Zagrijte dok se čokolada skroz ne otopi.
U međuvremenu u preostalih 100 ml mlijeka razmutite gustin, šećer, vanilin šećer, sol i anis.

Kada se čokolada skroz rastopi, u lonac procijedite mješavinu gustina. Pjenjačom cijelo vrijeme mještajte kako se ne bi stvorile grudice. Kuhajte dok ne provri i dok se puding ne zgusne.

Izlijte u prethodno pripremljene zdjelice ili ih izlijte u posudu i prekrijte prozirnom folijom kako se ne bi stvorila kožica.
Stavite u hladnjak.

Pijane višnje

500 g višanja
100 g šećera
60 ml višnjevače
prstohvat soli
1 žlica ekstrakta od vanilije
1/4 žličice cimeta
1/8 žličice muškatnog oraščića
3 žlice škrobnog brašna (gustina)
1 žlica soka od limuna


Koristila sam smrznute višenje koje su odmrzavanjem pustile sok. 
Višnje ocijedite i ostavite sa strane. U sok od višanja dodajte šećer, višnjevaču, sol, ekstrakt vanilije, cimet, muškatni oraščić, stavite u lonac i kuhajte.

Kada zakuha, dodjte gustin razmućen u 1/4 šalice vode. Procijediti smjesu gustina u lonac i miješati pjenjačom. Dovedite do vrenja te kuhati jednu minutu. Dodati višnje i sok od limuna te kuhajte dvije-tri minute. 

Izliti u prethodno ohlađen puding od čokolade
Ukrasiti sa šlagom ili po želji. 
Moja dekoracija je bila malo otopljene čokolade na rub čaše. 

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpie@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

Nema komentara