Rustikalni tart s jagodama

Znate onaj osjećaj kada čitate recept i mislite si:
"Pa ovo je jednostavno! Ne može poći po krivu..."
Podloga od maslaca i keksa, ganache od čokolade i poslagane jagode Ne može biti lakše, zar ne?
Tako sam i ja mislila...

Prva greška dogodila se kad sam išla kupiti sastojke po receptu. Naime, prvotni recept je za pravokutni tart kalup dimenzija 12*36 cm, koji nažalost nemam.
Mislila sam da će odgovarati mojem okruglom tart kalupu s vadivim dnom. Nedavno sam ga kupila na  Vivre  i s njim sam jako zadovoljna.
Druga greška dogodila se kad sam si mislila da će količine biti dovoljne
za moj kalup promjera 28 cm.
Treća greška dogodila se kad sam uvidjela da neće i i išla ispravljati.

Tart sam nosila na jedno drženje, pa nisam htjela načeti ga.
Na druženju kada smo došli do tarta nije nam bilo na kraj pameti fotografiranje.

Izgled nije savršen, no okus je. Bombastičan i skroz ne-proljetni.
 Ove jagode su tu samo da vas zavaraju.


Rustikalni tart s jagodama


400 g Oreo/Moto keksa
150 g maslaca

300 ml slatkog vrhnja
300 g čokolade za kuhanje
100 g tamne čokolade

300 g jagoda

Za podlogu sam kombinirala lažni Oreo keks (Kaufland) i tamnu stranu Moto keksa. Stavljala sam cijele kekse s kremom.
Kekse stavite u vrećicu i dajte si oduška. Ovo je dobra anti-stres terapija. ;) Ili ih možete samljeti.

Na laganoj vatri otopite maslac te ga prelijte preko izmrvljenog keksa.
Izmiješajte i prebacite u kalup. Smjesu utisnite prstima u kalup, od sredine prema van te završite sa rubom.
Stavite u hladnjak kako bi se stisnuo dok pravite ganache.

Čokoladu sitno narežite.
Slatko vrhnje zagrijte do točke vrenja te prelijte preko čokolade.
Ostavite da miruje minutu-dvije te miješajte dok se sva čokolada ne otopi.

Čokoladni ganache izlijte u prethodno pripremljenu podlogu i poredajte jagode.

Prije posluživanja držite pola sata na sobnoj temperaturi radi lakšeg rezanja i konzumiranja.

Vaše fotografije


Vedrana Bubek Weiss je rekordno brzo isprobala recept. "Fino je. Mi smo u ganache stavili i ruma."
Čak je i išla kupiti kalup za tart. Hvala Vedrana.


Nives sa bloga A little make up obsessed kaže:
  "Tart je izvrstan. Hvala još jednom na izvrsnom receptu."



Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

Nema komentara