Instaweek #10

Prošli tjedan je krenuo laganini, ni sluteći što će se sve dogoditi i uljepšati mi ga. 

Od jurcanja za silikonskim kalupima preko predivnog Vindija paketa koji mi je osobno dostavila djelatnica na kućnu adresu do 1. maja i odmaranja.

Da ne duljim previše i idem uživati u ostatku vikenda, prepuštam vas mojim malim trenucima sreće.


Pauza - crni čaj, muffin i voda s limunom i mentom.

Mission accomplished! ☺

Zvala me teta Lidija iz @vindija i pita jesam kući da mi osobno dođe uručiti poklon paket. :) Puno hvala, ovo me je još dodatno usrećilo uz ovaj raskošni i teški paket. <3

Laganini.
Šumski muffini vas čekaju na blogu. Toliko su brzi i laki, da ih još stignete za sutra napraviti.

Travanj na #cutieandpie blogu. Što vam se najviše svidjelo? ;)

Šareni tanjur za šareni dan.

Dan je odmah manje tmuran čim dobiješ doručak u krevet. <3

A samo sam otišla po mačju hranu. :D

Paket od kumova iz njemačke. <3
Kafenisanje uz Dravu.

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie. 

Dobar tek,

4 komentara