Instapost #1

Već neko vrijeme nema Instaweek postova. Jeste li to zamijetili?

Imala sam dojam da je prečesto na tjednoj bazi, pa će Instaweek postati Instapost tj. mjesečni post.
Kao što sam već rekla, sviđa mi se taj oblik kod blogerica koje čitam tako da će se i kod mene naći.

Svatko si u danu treba uzeti vrijeme za sebe ili jednostavno u sitnicama pronaći sreću.
Tako sam vam izdvojila par trenutaka koje su meni prošli mjesec izmamile osmijeh na lice.

Kava u idili. <3
Lažni quiche je uspio, no nije bio fotogeničan, pa smo dokaze pojeli.
Divan dan. :) <3
Ugodno društvo.
Rainy mood. <3
Mamine ruže iz vrta.
Mamin burek s mesom.
Svibanj na Cutie and pie blogu. <3

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

Nema komentara