Alisa u zemlji Slatkih gušta

Tko ne voli slatko? Ako čitate ovaj post, vjerojatno se razumijemo. ;) 

Jučer ste mogli pratiti zanimljivosti uživo na InstaStory, a nije ih bilo malo, priznajem. Jednostavno, bila sam u trojbi, jesti, fotkati ili se družiti, pa je bio koktel svega. 
Fotke su prebačene i obrađene, a bit će tu i par riječi, pa se vraćam skripti i crtanju završnog. 

Sjetno uvijek gledam objave kolega blogera s evenata, no nije ni njima lako. 
Posao, fakultet, državna matura, selidba, posao, djeca... uz to sve i blog, smišljanje recepata, fotkanje, pisanje posta, i onda i eventi? Uh! 

Meni je lakše. Poklopi se event i slobodni dani, pa u par sati prihvatim poziv na najslađi event, spakiram koferčić, javim se legici za spavanje te kupim kartu za bus. 
Slatki gušti here I come! 


Nemojte me krivo shvatiti. 
Organizacija je super, izbor slastica i sladoleda zadaje glavobolje kod izbora, a uređenje sa spojem parka Zrinjevac je presladak, no mene prvotno vuče druženje s ljudima. 

Blogeri su za mene mali vrijedni mravi i to iz kategorije najboljih ljudi - onih koji vole jesti (i piti). 
U ljudskoj je prirodi da sam stvori određena mišljenja o blogerima čiji blog prati i čita, a još je bolje kada imaš priliku upoznati ih uživo i pričati s njima. 
Iako sam i sama bloger, prvotno sam čitala druge blogove, kao što i vi to sada činite. 

Netko iz vašeg okruženja, sličnog statusa, tko obožava hranu, cijelo vrijeme razmišlja što će sljedeće jesti i vama donosi prijedloge kako bi vam olakšao život sa idejama, no i uputama. 

Tako da sam ja većinu blogera upoznala baš na Slatkim guštima, i to prošle godine, ako se sjećate mog posta. Otada se s nekima svako malo čujem, pomažemo si informacijama ili samo pričamo o hrani. 

Jučerašnji raspored je krenuo sa fotografskom radionicom u jutarnjim satima te sam se odmah razveselila kada sam vidjela puno poznatih faca, ali i onih koje samo gledam po društvenim mrežama, nikako da se upoznamo. 

Jučer sam tako imala priliku upoznati ljudeke koji stoje iza bloga Začinjeno s ljubavljuO slanom i slatkomHungry MileCOOKam i guštam i Strawberry soup


Dok smo mi pričali međusobno, Magda s bloga Oatmeal stories je dovršavala styling stola i hrane na njemu koji će nam biti tema i predmet fotkanja.

Oduševili smo se, i nismo znali što prvo poslikati/snimiti, no imali smo zabranu jedenja dok radionica fotografije ne završi. Razumljivo, no težak test za blogere. 





Sandra u svom prirodnom obliku - nasmijana i pričljiva



Nakon scene na postavljenom stolu, smo dio slastica preselili na piknik dekicu, kao što su ti i posjetitelji festivala činili na livadi nedaleko od nas. 

Namještali smo, pomjerali, kombinirali i sve to ovjekovječili fotićima. 





Nakon detaljnog fotkanja i predavanja o fotkanju smo se bacili na priču, smijeh i naravno ono što nam najbolje ide - jedenje i to pod zgodnim terminom Social brunch. Tih slika nemam, jer sam bila previše zauzeta, ispričajte me. 

Nakon što smo se opustili je slijedio panel  Godinu dana kasnije: Od hobija do posla. U panelu je glavnu riječ vodila naša gošća Magda, Urša s bloga Ursalicious iz Slovenije, domaće snage:  Marko s bloga Marko bakes i Sandra s bloga O slanom i slatkom te Irena Kurtanjek iz Nestlea
Panel Od hobija od posla
S lijeva na desno: UrsaliciousOatmeal storiesMarko bakesO slanom i slatkom te 
Irena Kurtanjek iz Nestlea

Magda s bloga Oatmeal stories

Marko s bloga Marko bakes

Irena Kurtanjek iz Nestlea


 Izbor štandova je raznolik, no nas su privukli ekleri iz slastičarne Meet Mia i to u okusima Peanut i Mango. Šteta što nisam iz Zagreba, svaki dan bi drugi probala.

Meet Mia i njihova ponuda eklera

Peanut i Mango


Peanut presjek ilit zagriz

 Ljudi su se skupili ispred šatora za radionice, gdje je Tihana uz kulinarsku asistenticu pripremala čoko desert s avokadom u glavnoj ulozi.
Tehnika nije htjela sudjelovati, no Tihana je izvukla najbolje iz situacije i sve se brzinski razgrabilo. 
Tihana sa bloga Strawberry soup

Cutie u ulozi turista
Svakako bi preporučila dolazak na Slatke gušte i to obavezno sa dekicom.
Uhvatite hlad, zasladite si život i uživajte i to sve do 27. lipnja. 






Posudila sam fotku sa rasporedom da ne propustite radionice blogera i naravno degustaciju poslije. 
Ako vam je fotografija premala, prošetajte do Zrinjevca i provjerite o čemu je riječ. ;)

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com
ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

2 komentara

  1. DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN I BOG BLAGOSLOVIO JOSE DAVIDSON ALBERT davidsonalbertloan@gmail.com

    Moje ime je Marijana, ja sam iz HRVATSKE, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku, da kupim kuću koju imam, bilo je hrpa prijevara koje su me natjerale da im vjerujem i na kraju dana, uzeli su mi novac bez davanja zauzvrat, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikada nisam želio imati ništa s tvrtkama za online zajmove, pa sam otišao posuditi novac od prijatelja, rekao sam sve što se dogodilo i rekla je da mi može pomoći da zna kreditnu tvrtku koja mi može pomoći s bilo kojim iznosom kredita koji mi treba uz vrlo nisku kamatu od 2%, da je upravo dobila kredit od njih, uputila me kako podnesite zahtjev za zajam baš kao što mi je rekla, aplicirao sam kod njih na e-poštu: (davidsonalbertloan@gmail.com), nikad nisam vjerovao, ali sam pokušao i na moje najveće iznenađenje dobio sam zajam u roku od 24 sata, nisam mogao vjerujte, ponovno sam sretan i bogat i zahvaljujem Bogu što takve tvrtke za zajmove poput ove još uvijek postoje na ovim prijevarama posvuda, molim vas da savjetujete svima koji trebaju posuditi zajam putem e-pošte (davidsonalbertloan@gmail.com) nikad te ne iznevjeri i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši