Slatki vikend na Slatkim guštima

Početak svibnja. 
Pod pauzom provjeravam društvene mreže i gledam Insta Stories za kojima sam poludjela.
Stiže mi mail na službeni mail od bloga.

Simpatična mlada dama iz agencije Dobra vibra me poziva na događaj u Zagrebu. I to ni više ni manje ˝Slatki gušti˝, kao što sam vam otkrila u naslovu već. 
Sva uzbuđena odgovaram i šaljem potvrdu svog dolaska. Najradije bi vam se odmah na 'Fejsu' pohvalila, no ne smijem. Uh. 

 Stiže uz prijavu i cijeli raspored događanja koji planiraju. 
Naime, ove godine su se posebno potrudili i organizirali Blogersku konferenciju u Hotelu Dubrovnik s bogatim sadržajima i zanimljivim gostima. No krenimo redom...
Dan smo započeli sa Social Breakfast, a domačica nam je bila Sara Milletti
Ideja je kaže krenula od komentara čitatelja da bi rado probali njene kreacije, pa je odlučila organizirati druženje uz degustaciju hrane koju je pripremila. 
Sara Milletti
Dočekala nas je nasmiješena i pomalo u žurbi da dovrši zadnje slatke detalje za naš doručak. 
Divni porculan, romantične tkanine i fina hrana su dominirali ovim doručkom za princeze. 
Od fine hrane nam je spremila domaću granolu sa svježim malinama i jogurtom, slani Quiche s cherry rajčicama i šunkom, hrskavi kolač s bademima Sbrisolona i sočni mramorni kuglof. Sve je zaista bilo fino. :) 

Caprese tart

Domaća granola s malinama i jogurtom

Kao pravi blogeri prvo samo sve snimili/fotkali, a tek onda došli do doručka. :D 
Družili smo se, pričali i davali si neke savjete, iako smo većinu tek upoznali. :) Vrijeme je proletjelo i već je vrijeme bilo za sljedeću stavku na našem rasporedu.
Social Breakfast 
  Goodie Bags koje vidite su od glavnog sponzora Electrolux, a glavnog aktera u akciji možete već vidjeti kod mene na Instagramu.  Prvi put sam imala i prilike probati sladoled kojeg odnedavno možete naći i na našem tržištu. Moj odabir je bio kikiriki okus i nisam požalila. :) 
'Goodie bag' od Electroluxa

Blogerice u prirodnom okruženju


Sljedeće na rasporedu je bila Fotografska radionica koju je predvodila preslatka Kati. Njemačka blogerica s trenutačnim prebivalištem u Istanbulu, a njen rad možete vidjeti na blogu Black White Vivid. Uživali smo, pozorno slušali i zapisivali, a zatim smo imali demonstraciju na kolaču koji je priredila isto Sara. Svaka joj čast, što je na +30 palila pećnicu za nas. <3
Kati u akciji


Hristina Mikić nam je držala predavanje o Ulozi gastronomije u kreativnoj ekonomiji. 
Hristina Mikić
Svoju priču o uspjehu bloga i malim trikovima nam je prenijela Maja s bloga  Delicious and Healthy by Maya. Nažalost, vrijeme je brzo proletilo. 
Maja Brekalo
Zanimljivo predavanje nam je zatim održala Ema Gerovac o brendiranju i to o projektima vezanim za gastronomiju. O njihovom radu više pročitajte na njihovoj stranici Na Oko.

Ema Gerovac

Emi i Hristini pridružile su se Lili s bloga Travelling Oven i Adena Levin iz 50 - A Burger and Champagne Bar u panelu kako opstati i razvijati se u kreativnoj ekonomoji.


 Nakon pauze za ručak smo imali Masterclass Michelin Chefa Franca Aliberti u prostoru Branka Ognjenovića Majstor Kuhar.
Nedovršene mini tartovi od jabuka


Franco Aliberti i Choux a craquelin s kremom od jagode

U nedjelju smo većinu vremena guštali na Zrinjevcu sa limunadom na travnjaku i dobroj atmosferi.
Ručak je bio u Le Štruk i osim opečenih usta, bilo je fino. Preporuka: jesti u njihovom Tajnom vrtu. Poslušajte me, kako sam ja svoju cimericu Filipu Sorko.

Popodne je bilo rezervirano za kulinarsko natjecanje Blogeri Vs. Kul In.  Boje blogerica su branile: Kulinarske razgledniceShedonistUn Mondo di Sapori i M's Bakery.
Tema je bila Tart od malina i bavarske kreme, no pobjednika vam ne mogu odati, jer se strašni pljusak spustio, da su radi sigurnosti isključili sve uređaje. Obje ekipe su se super snalazile. :)
Tužna, jer nisam probala tart sam žurila na bus, jer je nažalost ova slatka avantura završila.


Blogerice u akciji

Djevojke iz Kul In akademije 
Kao šećer na kraju sam ostavila najdraži dio. Upoznavanje i druženje s kolegicama blogericama.
Napokon sam upoznala blogerice koje redovito čitam i vidjela opet neke koje već znam.

Simpatične, mlade i strastvene prema hrani. Pitam vas ima li boljeg društva?
Vrijeme nam je proletjelo, no veselim se novim susretima te upoznavanju onih koje još nisam.

Svi s kojima sam pričala su mi bili dragi, no nekako bi izdvojila ove dvije nasmijane djevojke te slovenke Mmmuffins&Co. i Ursalicious koje nisam uspjela uloviti na fotkama.



Slatki Gušti traju do 2. srpnja, pa iskoristite priliku i posjetite najslađi festival u Zagrebu.
Provjerite na njihovoj stranici Slatki Gušti i na događaju što je još na programu.

Moja preporuka je sladoled od bazge na štandu Slastičarnice Dulcia, fin i osvježavajuć te Blue Lagoon Lemonade iz Pani Zagreb.

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com
ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

Broj komentara: 11

  1. Ooo Kristina :) Dobar post! Jako lijepo te je bilo upoznati. Nadam se da se opet vidimo sljedeči put na Slatkim guštima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem. ;) Baš ste slatko prestavile Sloveniju. :)

      Izbriši
  2. odličan post! Baš mi je drago da smo se konačno upoznale! I fotke natjecanja su ti super :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post Kristina! Drago mi je da smo se upoznale, makar kratko i slatko i nadam se da ce biti jos prilika za druzenje! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je bilo kratko i slatko, a sljedeći put ćemo onda slađe i/ili duže. :)

      Izbriši
  4. Kakav odličan sažetak. Kristina, svaka čast. Lijepo si to rezimirala. Fotkice su su-per! Bilo je apsolutno fantastično. Tako mi je drago da smo se upoznale... nadam se opet nekom druženju. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sažetak za ponavljanje gradiva. :) I meni je bilo baš super upoznati vas. Biti će prilike. Mora. <3

      Izbriši
  5. Nazalost nisam mogla doci, ali uz ovaj odlican tekst i slike kao da sam bila tamo :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Barem dio atmosfere onda imate, Tanja. Nadam se da ćete sljedeći put uspjeti iz prve ruke doživjeti. ;)

      Izbriši
  6. Prekrasan dan, pun druženja, učenja i uživanja u delicijama! :) Nadam se ponovnim susretima! :)

    OdgovoriIzbriši