Ombre cheesecake od malina

Mislila sam da su mi višnje najdraže voće, no onda su u moj život ušetale...
Maline.
Pronašla sam se u riječima i divotama Ane i njenog Kluba ljubitelja malina, jer tko ne želi biti dio tog kluba? 

Nikad nisam mislila da sam tvrdoglava osoba. 
Uvijek bi kod nekog konflikta ja popuštala i ispričavala se. Pametniji popušta i te fore.
Kod dogovaranja, većinom bi rekla da mi je svejedno.
I kada bi roditelji rekli da im se inatim, nisam razumjela što govore.
Eh, krivo sam mislila...
Uvijek se iznova zateknem kako nešto zeznem, preskočim, ili se jednostavno zapričam s nekim i ne znam više kako osnovne stvari idu. 
I onda mi ne ide, i nisam cvrkutava i sretna, jer je uvijek ili manjak sastojaka ili manjak vremena. Ili oboje.
I onda si mislim što je meni ovo trebalo? 
I to me drži 2.58 sekunde, i onda se sjetim da je riječ o hrani i da me ona čini sretnom. 

Ma ne, nije sve u jedenju, nego i sam pogled na recepte u nekom časopisu ili knjizi koja je dotad bila bezvezna, preko mirisa iz susjednih stanova, divan osjećaj dok čekaš hranu u restoranu nestrpljiv kao malo dijete ili te divne fotografije, kakve i sama pokušavam uhvatiti, od kojih cure sline.
Da, volim! 

I kada ne ide, i kada nije dobar dan, i kada sam smotana, onda se javi ta tvrdoglavost u meni, taj inat.
Ha, pa ako ne ide, pa neću ja popustiti. Ima da pokušam, i bacam, i iznova pokušavam, i znojim se, no bit će kako hoću.
I komentar drugih, da je meni lako, jer ja znam sa slasticama. 
Ma nije da znam, nego što toliko volim, da se ne dam pokolebati. I guram dalje. Jer...hrana. <3

Voljela bi u ovom trenutku reći da je i kod ovog recepta, no moram vas razočarati. 
Imala sam viziju. Imala sam novi stativ i objektiv koji sam htjela isprobati. 
Kupila sam domaće mirisne maline. Suzdržavala sam se da ih ne pojedem same, jer su imale svoju namjenu.
Hej, pa idem napraviti torticu, jer moji kažu da uvijek nešto malo pravim da se čovjek ne može ni pošteno probati. :D 

Ombre je u modi bio, no kako ja uvijek kasnim godinu-dvije za modom, evo moj doprinos toj temi. 
Uzorna blogerica u meni bi sada igrala se s receptom, smanjila šećer, smanjila pire od malina u drugom sloju i povećala u trećem, da se taj kontrast više vidi, dodala bi više želatine...

No iskrenost u meni, zna da se trebam pakirati i ići dragom na more, pa će proći maline....i što sam onda napravila? Radi svog hira vi nećete dobiti recept. I mislit ćete da samo kod mene ide sve po špagi. E, pa neka ova tortica bude pokazatelj da ne ide. I da nije problem, i da i ja učim na svojim greškama, no da su one moje i da ih se ne stidim. 
I... ma dosta sam pričala, ide recept. ;)

Ombre cheesecake od malina

Podloga:
 130 g kakao keksa
40 g maslaca
1 žlica šećera u prahu

Kalup promjera 17 cm obložiti papirom za pečenje.
Kekse smrvite, dodajte rastopljeni maslac i šećer u prahu. Smjesu istresite u kalup i dobro utisnute. Stavite u hladnjak.

Umak od malina:
400 g malina (smrznute)
70 ml vode
 200 g šećera
1.5 žlica Gustina

Maline, vodu i šećer uz stalno miješanje zakuhajte. Protisnite maline kroz sito kako bi se riješili malih bijelih zrnaca. Pire vratite na vatru te sa strane sa malo vode razmutite gustin i kada zakuha  umiješajte i kuhajte dok se ne zgusne.
Ostavite sa strane da se ohladi.

Cheese dio:
12 listova želatine (3x 4 listića po sloju)
120 ml vrhnja za šlag
140 g šećera u prahu
2 žlice soka od limuna

250 g malina

Svježi sir, šećer i limun zajedno izraditi. Posebno istući šlag.

Prvi sloj (bijeli): dodati 1/3 šlaga u 1/3 Cheese smjese. Ne mikserom, nego polagano spatulom, da se ne izbije zrak. Listove želatine pripremiti prema uputama s pakiranja. Jednu žlicu smjese dodati u želatinu, izmiješati te potom sve sjediniti s ostatku smjese. Preliti na podlogu od keksa i staviti hladiti preko noći ili +6 sati.

Drugi dio (svjetliji): dodati 1/3 umaka od maline u Cheese smjesu i dobro sjediniti. Na isti način dodati polovicu preostalog šlag i želatinu kao i kod prvog puta. Preliti na prvi sloj i staviti hladiti +6 sati.

Treći dio (tamniji):  od ostatka umaka od malina odvojiti dvije žlice za premazati skroz gore, a ostatak umaka pripremiti na isti način kao u drugom dijelu - pire od malina pomiješati sa sirnim dijelom, dodati preostali šlag i želatinu. 
Ohlađeno, premazati umakom od malina i servirati sa svježim malinama.

Prvi sloj sam hladila 6 sati, drugi isto, treći 4 sata, pa vožnja autom od 10 minuta, onda još sat dva, no vidno je da se najmanje stisnuo. Za svaki sloj sam koristila 3 listića želatine. Svakako bi bilo dobro da povećaš. Možda čak u taj zadnji sloj, jer ide najviše umaka od voća, možda +1 listić u odnosu na druga dva.
Meni se ne sviđa što razlika između drugog i trećeg nije više vidljiva, pa bi sljedeći put svakako kod drugog sloja, koristila manje od 1/3 umaka od malina.

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com
ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

Broj komentara: 11

  1. Draga Kristina, ma i ja uvijek i u svemu kasnim, nikako da uhvatim korak s vremenom, ali pokušavam i ne odustajem. Carpe Diem!
    A sad da mi je komadić ove tvoje Ombre, ona tako svježe i sočno izgleda...mislim da bih čak zaboravila da nevolim sir u slasticama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Aleksandra, hvala što si uhvatila vremena da mi natipkaš komentar. ;)
      Tako je, bitno je ne odustajati. Što se Ombrea tiče, ima još jedan u hladnjaku, dođi. I još puno malina. <3

      Izbriši
  2. Jooooooooooj koliko je dobar čizkejk! Moram da kažem da sam se zaista zaljubila. <3
    Probam prvom prilikom. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragana, to bi me baš razveselilo. 😘 Hvala. <3

      Izbriši
  3. Ovo torta izgleda vrhunski mljac... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mljac, maline. Skoro dobre kao jagode (a to je od mene veliki kompliment) ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kremasti cheesecake sa malinama, savršeno... sreća da sam na vreme spremila maline u friz, već se radujem pripremi...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ima nas više koji su sretni kad imaju maline ;) a još sa tortom od sira, i nema kraja veselju! Hvala na ovaj lijepi recept, a fotke su mrak!

    OdgovoriIzbriši