Sočni banana kruh

Mjesecima me nema. Nigdje. S nikim. 
S jednog mjesta trčim na drugo ili treće. 
Zapisujem u mobitel sama sebi zadatke i posjetnike, pa ih križam i mrvicu se onda bolje osjećam. 

Umorna, no sa osmijehom na licu. Sitnice su bile i ostale najbitnije. 
Slatke pozivnice koje smo zajedno iskombinirali. Drugačije zahvalnice. Šljokice. 
I onaj zaljubljeni pogled i puno srce, jer to što imamo nije sitnica. 
Nimalo. 

Približava nam se naša 10. godišnjica,  a ujedno i prvi dan kao bračni par. To smo već neko vrijeme osjećajem i ponašanjem, sada će samo doći proslava sa obitelji i prijateljima da to proslavimo! 

Skripte čekaju (iako mi za to nikad nije trebala izlika), neke kave su na čekanju, redovito se veša nakupi za peglanje, no ostale su samo sitnice i onda samo ostaje odbrojavanje. 

Nisam pekla, nisam kuhala. Nije me bilo. Teško mi je padalo, no na kraju dana sam bila samo za tuš i odmor. Naše serije ili neki film. Ili šetanje sa košarom u pozivanje i pričanje s ljudima.

Ne treba se osvrtati, nego samo naprijed gledati. 

Bez (daljnjeg) duljenja, stiže recept koji sam dva puta radila u zadnja dva tjedna i koji je prekinuo moju sušu. 

Naravno potaknule se ga otužne banane na koje smo zaboravili u hladnjaku i javorov sirup kojeg sam pronašla nakon što sam smočnicu posložila. Hrčak, što reći. 

Recept je prvotno bio sa zdravijim sastojcima, no u žaru želje za 'mrljanjem' u kuhinji, kako moja baka to kaže, posegnula sam za sastojcima koje imam kući i zamirisala ovih naših par kvadrata. 

Sočni banana kruh

prilagođeno od Donna Hay

Suhi:
225 g brašna
220 g šećera
1 žličica praška za pecivo
1 žličica sode bikarbone
2 žličice mljevenog cimeta

Mokri:
240 g zrele banane
1 jaje, sobne temperature
60 ml suncokretovog ulja
80 ml javorovog sirupa
140 ml jogurta
60 g orasa, izlomljenih

1 banana dodatno, prepolovljena
javorov sirup

Zagrijte pećnicu na 160° C. 
Duguljasti kalup namastite i obložite papirom za pečenje te u sredini dodatnim papirom s kojim ćete lakše izvući ga van nakon pečenja. 

U jednu posudu dodajte i izmiješajte 'suhe' sastojke. Ostavite sa strane. 

Zrele banane dobro izgnječite te im dodajte ostale 'mokre' sastojke. 'Mokre' sastojke zatim dodajte 'suhim' te ih sjedinite. 

Smjesu prespite u pripremljen kalup te stavite peći na 60-70 minuta ili dok čačkalica ne izađe suha. Pripazite da ne prepečete. 

Prije posluživanja premažite sa javorovim sirupom.

Dodatni savjet:
Ako želite ovaj lijepi izgled prepolovljenih banana koje nisu propale u smjesu, prevarite banana kruh. Pećnicu umjesto na potrebnih 160° C, zagrijte na 200°. 
Stavite kruh sa polovicama banana na vrh peći na svega 5 minuta 
te onda smanjite pećnicu na 160° C. 
Nema na čemu. ;)

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com
ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

1 komentar

  1. DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN I BOG BLAGOSLOVIO JOSE DAVIDSON ALBERT davidsonalbertloan@gmail.com

    Moje ime je Marijana, ja sam iz HRVATSKE, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku, da kupim kuću koju imam, bilo je hrpa prijevara koje su me natjerale da im vjerujem i na kraju dana, uzeli su mi novac bez davanja zauzvrat, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikada nisam želio imati ništa s tvrtkama za online zajmove, pa sam otišao posuditi novac od prijatelja, rekao sam sve što se dogodilo i rekla je da mi može pomoći da zna kreditnu tvrtku koja mi može pomoći s bilo kojim iznosom kredita koji mi treba uz vrlo nisku kamatu od 2%, da je upravo dobila kredit od njih, uputila me kako podnesite zahtjev za zajam baš kao što mi je rekla, aplicirao sam kod njih na e-poštu: (davidsonalbertloan@gmail.com), nikad nisam vjerovao, ali sam pokušao i na moje najveće iznenađenje dobio sam zajam u roku od 24 sata, nisam mogao vjerujte, ponovno sam sretan i bogat i zahvaljujem Bogu što takve tvrtke za zajmove poput ove još uvijek postoje na ovim prijevarama posvuda, molim vas da savjetujete svima koji trebaju posuditi zajam putem e-pošte (davidsonalbertloan@gmail.com) nikad te ne iznevjeri i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši