Malinaste košarice za Rudolpha

Odakle krenuti? Najbolje od početka.

Jedno popodne dok je dragi imao posla, upalila sam TV i išla vidjeti što ima da si skratim vrijeme. Listajući sam naišla na program 24 Kitchen. Trenutno je na programu bila emisija 'Laki obroci', a voditelj je bio jedan vedri simpatični gospodin. 
Instantno mi se svidjela emisija, gdje je voditelj od jednostavnih sastojaka napravi fina i brza jela. Bila je dupla emisija, i začarano sam gledala u ekran. 
Sljedeći put čim sam došla do dragog, sam odmah išla provjeriti je li moja nova najdraža emisija na programu. Otkrila sam da osim spomenute emisije ima i drugu pod imenom 'Rudolphova pekarnica' gdje pravi fine slatke i slane slastice.

Rudolph van Veen

U travnju ove godine, saznala sam za natječaj 'Impresioniraj Rudolpha' gdje je trebalo poslati recept u trajanju do pola sata bez korištenja pećnice. Obavezno sam htjela da to bude nešto slatko, i autorsko. Kako navedenim kriterijima, nijedan nije odgovarao, bacila sam se u kombiniranje, kao Nick Praskaton. 

Htjela sam nešto po principu cheesecakea, no bez sira. Kako nisam imala vremena u određeno vrijeme ukombinirati kuhanje i hlađenje pudinga, pomislila sam kako bi bilo dobro da ima neki puding koji se ne mora hladiti.
To sam sve dragom prepričavala, da bi mi on rekao: "Pa imaš instant puding." Eureka! Bila sam u isto vrijeme i sretna i posramljena, što nisam za to znala. (Čovjek uči dok je živ.) Kakogod, to je bila točka preokreta u mom receptu.

Kako sam pravila prvi puta, htjela sam mišljenje svoje okoline kao i uvijek. Pozvala sam svoje dvije drage prijateljice i veliku potporu, Macu i Moniku, te naravno dragog. Njih dvije su znale da je riječ o degustaciji za natječaj, no nisu znale više od toga. Kako su bile znatiželjne komentirale su, i došle do zaključka da će biti nešto slano. Prigodno tome, je Maca čim je sjela, pitala kakav je to ružni Ketchup. Zavladao je trenutak tišine,a onda smijeh. Nakon toga sam im objasnila o čemu je riječ, da ih riješim nedoumica.

Finalni proizvod i recept želim podijeliti sa vama kao prvi svoj post na blogu. Javite mi što mislite o njemu, a pogotovo slažete li se o ružnom Ketchupu.

Malinaste košarice za Rudolpha

 

 

Potrebni sastojci:

Košarice

3 žlice šećera

480 gr smrvljenog Mc'Vities Digestive keksa

120 gr maslaca, otopljenog

½ žličice cimeta



Krema

1 omota Galetta okus vanilija
1 dcl slatkog vrhnja
3 dcl mlijeka
1 žličica ekstrakta od vanilije 


Umak od malina

2 ½ žličice gustina

3 žlice šećera

80 ml soka od limuna 

340 gr malina

Maline za dekoraciju

Košarice za muffine


Prethodno odrezati dovoljno velik komad prozirne folije i staviti u kalup za muffine, 
kako bi ih kasnije lakše izvadili. 



Košarice

Keks staviti u vrečicu i istući. (Dobar ispušni ventil, u slučaju da vam ulaze u kuhinju kao meni i postavljaju suvišna pitanja). Izmrvljeni keks pomiješati sa šećerom i cimetom. Dodati prethodno omekšani maslac. Miješati dok se ne sjedini. Meni je najbolje prstima. Ravnomjerno podijeliti smjesu u kalup. Utisnuti smjesu u dno i rubove kalupa, da tvore košarice, sa dnom od čaše ili slično. Staviti u zamrzivač dok pripremamo kremu. 



Krema

Pomiješati slatko vrhnje, mlijeko i ekstrakt od vanilije te dodati Galetta prašak. Kratko miješati najmanjom brzinom. Jednu minutu miješati najvećom brzinom. Staviti u hladnjak dok se pravi umak. 



Umak od malina

Prethodno izvaditi maline da se odmrznu. 

Gustin, šećer i vodu staviti u posudu i promiješati. Dodati maline i kuhati na srednje jakoj vatri. Miješati dok ne provri te potom kuhati još jednu minutu uz miješanje. Staviti cjedilo preko druge posude i procijediti umak. Ostaviti da se ohladi na sobnoj temperaturi ili u frižider do serviranja.

Kada je gotov umak, kremu staviti u slastičarsku vrećicu i ispuniti košarice. Potom preliti sa umakom od malina.

Servirati hladne u košaricama za muffine, prelivene umakom od malina, te jednom malinom na vrhu.

Umjesto Digestive keksa, možete koristiti i neki drugi mrvičasti keks, kao i umjesto smrznutih svježe maline. Ili općenito neko drugo voće. 

Isprobajte recept, i pošaljite mi svoju sliku. 

Dobar tek, 
Kristina. :*

Broj komentara: 7

  1. svidja mi se recept. a sve minijaturno me posebno privlaci. i slano i slatko.

    naravno da nisam znala da postoji instant puding :D moze se nesto i od muskaraca nauciti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. p.s. ja bih izbacila ovaj secer iz podloge ;) uvijek to radim gdje mogu

      Izbriši
    2. Hvala Danijela. :) Razumijemo se. Sve što je mini je odmah slađe. <3
      Pa da, i ti muškarci znaju biti pametni. :D
      Da, i ja pokušavam smanjiti ili izbaciti šećer. Uvijek ga previše ima u receptima.

      Izbriši
  2. Volim sve što je pomaknuto pa tako i ove naoko slane muffine koji su zapravo slatki :) Ja sam jedna od onih koje su imale priliku prve degustirati. Kolačići su premedeni baš kao i moja prijateljica Kristina koja je vrlo vješta u kuhinji i pečenju kolača :) Draga moja prijateljice želim ti da uživaš u svom preslatkom blogu i da dijeliš s drugima svoje predivne ideje tako da i drugi mogu uživati u njima, a ne samo ja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga na potpori. :* <3
      Neka bude recepata, i neka ljudi uživaju. A prije toga ćemo mi to sve probati. :)

      Izbriši
  3. A gdje je kolač od jučer? Bio je prefantastičan. Hajde stavi recept da i ja napravim <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema ga, jer smo ga pojele. :P Napravim opet,pa podijelim na blogu. :)

      Izbriši