Instaweek #2

Kako vam se svidio ovaj novitet na blogu? Niste se bunili, pa nastavljam. 
Meni je to simpatično gledati na drugim blogovima, pa sam odlučila i sama pokušati.

Prošli put je sve objašnjeno, pa ovaj put neću duljiti, nego ću vas samo bombardirati sa slikama.
Evo link: Instaweek#1

Prošli tjedan u slikama:
(opis/link ispod slike - klik)
Zebra presjek s umakom od višnji. Nije suh i miris naranče je divan. <3
Sinoć smo jeli #Ramen sa štapićima. Prvo mi je išlo, a onda sam se... snašla. :D
Bakine zapečene makarone za ručak + curry ketchup.
Zdravi desert i detox čaj.
Imamo krmeljavo okce koje se slijepi, pa idemo kod čika veterinara. :( Dotad ćemo malo odspavati u novoj 'kutiji'. <3
Brat i cura nam pravili pasta bake za večeru. <3
Krumpir paprikaš.
Jamie kasni, no stigao je. <3
Preslatke gljive su današnji ulov sa Sajma. <3
Selfie prije izlaska - check.
Danas sam dobila najljepši poklon za Dan žena.<3 Kolegice blogorođendan @justcakegirl i @majezmajeblog su moj blogić izdvojile u svojim postovima. Hvala vam od srca!



Na instagramu me možete možete pratiti pod imenom cupava_mala.


Svoje slike šaljite na cutieandpieblog@gmail.com ili na instagramu označite sa #cutieandpie.


Do tipkanja,

2 komentara

  1. super fotke,volim ovakve postove :) maceeeee <3 gljivice su preslatke,baš mi fali sajam u Osijeku. Jamie si moram kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Lijepo je dobiti povratnu informaciju. ;) Trk po Jamie,a o sajmu maštaj. :)

      Izbriši