Let them eat cake...

Svako jutro jedem zobene, osim danas.
Danas sam imala puno slađu varijantu. Ni manje, ni više nego - tortu.
Ispravak netočnog navoda: nije torta, nego tortica.
Izvor
Danas je moj rođendan. :)


Odlučila sam ovu priliku iskoristiti i isprobati recept iz kuharice koju sam dobila na poklon. Slatki paketić sadrži dva izrezivača, kuharicu i čipkaste podloške.
Izvor
Gledala sam te male slatke tortice i na kraju se odlučila za meni dragu Schwarzwaldicu.

Zbog neurednog izgleda (i kuhinje), pozivam se na izjavu:
˝Messy kitchen is a happy kitchen.˝

Mini Schwarzwaldica


1 jaje
1 žlica vruće vode
20 g šećera
1/2 vanilin šećera
prstohvat soli
25 g brašna
10 gr škrobnog brašna (gustina)
1 žlica kakaa za kolače
1/2 žličice praška za pecivo
na vrh noža cimeta

70 g višanja iz teglice
100 ml +1 žlica soka od višanja
1 žlica likera od višanja (cherry)
1/2 žličice šećera
1 žličica škrobnog brašna (gustina)

80 gr slatko vrhnje
80 gr čokolade za kuhanje

Pećnicu zagrijte na 180° C. Dno okruglog kalupa, promjera 12 cm,
obložite papirom za pečenje.
Jaje i žlicu vruće vode pjenasto izradite. 
Dodajte šećer, vanilin šećer i prstohvat soli te dobro umitite. U tu smjesu prosijati brašno, gustin, kakao i prašak za pecivo i izradite dok se ne poveže.
Smjesu izlijte u pripremljeni kalup te poravnajte površinu. Pecite u zagrijanoj pećnici 10 minuta ili kada čačkalica izađe suha.
Izvaditi biskvit iz kalupa i ostaviti da se ohladi na rešetci.

Ocijedite višnje iz staklenke . Sok ostavite za kasnije.
Skuhajte 100 ml soka od višnji i šećer. Gustin razmutite u malo hladne vode. Sok od višanja sklonite s vatre i umiješati gustin. Sok vratiti na vatru i prokuhajte. Sklonite s vatre, dodajte višnje, cherry i ostavite da se ohladi.

Čokoladu izrežite. Slatko vrhnje kuhajte do vrenja te prelijte preko nasjeckane čokolade. Ostaviti minutu da se poveže, pa miješajte spatulom ili vilicom dok se skroz ne poveže. Ostaviti da se ohladi na sobnoj temperaturi.
Prije slaganja tortice, ganache kratko izradite mikserom. Pripazite da ne pretjerate, zbog male količine.

Ohlađeni biskvit prerežite vodoravno na dva dijela. 
Ako imate ovake ovakve izrezivače, onda s većim izežite biskvit. Donji biskvit ostavite na dnu okruglog izrezivača. 
Na biskvit staviti skuhane višnje i 1/3 slatkog vrhnja te pokopite sa drugim biskvitom.
Stavite u frižider da se stegne, pa sa ostakom ukrasiti po želji. 
Možete dodati i višnje i čokoladne mrvice/strugotine.

**UPOZORENJE**
Slijede slike mene rano ujutro bez šminke i tek probuđene.



Svoje slike šaljite mi na cutieandpieblog@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie. 

Dobar tek, 

Broj komentara: 8

  1. Sretan rođoš i sve naj! :) Meni mama za rođendan uvijek i oduvijek pravi švarcvaldicu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. ;) Standartnu švarcvaldicu ili? Jer meni ta zna biti pre-šlagasta. :D

      Izbriši
  2. Sretan rođendan i ovdje! Izgleda njami, cure nam svima zazubice!
    Mateja SV

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Mateja. ;) Pojedite nešto slatko u moje ime. ;)
      http://static.someecards.com/someecards/usercards/MjAxNC1kMTg3ZTFlZDZjNGMzMTI5.png

      Izbriši