Secret dinner party by Filipa Sorko


Netko bi rekao obična večera, no daleko je od toga.
Pažjlivo odabran jelovnik i kvalitetni sastojci, detaljno uređen prostor koji je prije toga bio bijelo slikarsko platno, i ljudi željni dobre hrane i društva.
Mission accomplished, Filipa!

Iako je par dana prije bio objavljen intervju, sve je bilo pod velom tajni.
Jedina naznaka bila je ručno izrađena pozivnica i koji detalj na Instagramu.
Pozivnica je rekla da se dobro odjenemo i nađemo na glavnom osječkom trgu u 20h u petak navečer.
Prije toga sam se našla sa Tihanom sa bloga IamTihana kako bi ju upoznala.
Simpatična Tihana je samo potvrdila moje mišljenje o sebi i vrijeme je proletjelo u razgovoru do odlaska na trg.
Tu se našla vesela grupica ljudi po koju je došla Petra, koju itekako znate kao drugu polovicu pobjedničkog tima, u preslatkom crvenom kaputiću, noseći plakat.
Upoznali smo s uzbuđenjem i osmijehom na licu, nestrpljivo cupkajući.
Neki su nas pustili da čekamo. ;)
Napokon je broj ljudi bio potpun i krenuli smo u nepoznato, tj. Petra nas je vodila na tajnu lokaciju s tajnom večerom.
Stigli smo brzo i ulazili u kuću kraj koje smo svi često prošli, no nismo znali što se unutra krije.
Otmjeni svijećnjaci i svijeće pokazivale su put kao i sami znakovi.
Dočekala nas je jedna draga gospođa osebujne kose koja se predstavila kao Filipina mama i poželjela nam dobrodošlicu i ponudila piće. Dok smo oduševljeni gledali u detalje zone za opuštanje, koktela i upijali sve, teatralno nam se pridružila zvijezda večeri Filipa kroz dvostruka vrata i otvorila mjesto zločina za tu večer - stol s obiljem detalja, finim ulaštenim priborom za jelo te antikvitetnim tanjurima.

Od onih koji su željeli obilježiti ovu posebnu večeru do nekoliko blogera, svi smo pokušavali ovjekovječiti detalje bilo fotografijom ili videom. Nismo znali što prije snimiti.
Posebno me oduševila ploča sa menijem, jer me to jako zanimalo.
Dok smo se upoznavali s nekolicinom s kojom ćemo provesti ovu večer, ponuđeni smo hladnim predjelom u kojem smo uživali svi i tražili repete. Nisam znala bih li se prvo posvetila piću dobro došlice ili predjelu, pa sam balansirala.

Dok se nismo ni snašli pozvani smo od domaćice za stol, gdje su nas uz pločicu s našim imenom dočekale i personalizirane čokolade od Male Radnje Dizajna koje su nam bile poklon.
Uskoro smo posluženi toplim predjelom - juhom od bundeve, kruške i đumbira.
Obožavatelj sam krem-juha, no ova nas je prvo osvojila izgledom i dekoracijom te smo uz fotografiranje prvo proučavali detalje koji su se našli na tanjuru - karamelizirane kokice, hrskava panceta i sjemenke s dekoracijom od vrhnja.
Nastala je tišina, jer su se svi posvetili jelu više nego priči. Iako je juha bila okrepljujuća, neki su se suzdržavali da je ne pojedu do kraja, jer su htjeli ostaviti dovoljno mjesta za sve što slijedi. Ili sam ja tako strateški igrala. :D
Krem juha od bundeve, krušaka i đumbira sa karameliziranim kokicama, hrskavom pancetom i vrhnjem
Društvo se premjestilo u slatki kutak sa udobnim tabureima. Iako je bila tajna večera neke sam ljude od prije znala, a ostale sam tu večer upoznala. Duboki su dojam ostavili bračni par koji su kombinacija Tuzla-Split.
Brzo smo našli zajednički jezik i humor. :)
Za glavno jelo tu je bio sporo kuhani trgani juneći rep na kremi od čičoke i hrena. Moram priznati da se svi ti sati pečenja junećeg repa isplatili. Meso je bilo sočno i mekano, a krema od čičoke i hrena bila je zanimljiv kontrast. Filipi je čak pošlo za rukom ''podvaliti' mi kestenje, koje inače ne volim. :D
Da nisam toliki obožavatelj deserata, sigurno bih tražila repete, no ovako sam se suzdržala.
Uvijek ostavim mjesta za slatko. :)
Sporo kuhani trgani juneći rep na kremi od čičoke i hrena
A deserti su bili priča sa sebe. Snickers torta, Torta od mrkve i bundeve sa kremom od sira uz tortu iznenađenja - od bijele čokolade i banana.

Kao što već znate, obožavatelj sam Snickers čokoladica o čemu govori i post Snickers torta.
Tako da je Snickers bila obavezna literatura, no apetiti su mi bili veliki i htjela sam komadić svake torte. Kad je bal, nek' je maskenbal. :D
Snickers torta sa kikirikijem, jabukom i karamelom
Ne mogu reći da sam jela puno torti od banane, tako da je ona svakako bila zanimljiva.

No uz velika očekivanja za Snickers, oduševila me torta od mrkve i bundeve. Sočna torta s kremom od sira i vanilije, mmm. :) Pokušala sam tražiti recept, no nisam ga uspjela dobiti na večeri. :D
Edit: nakon ovog posta Filipa se odlučila s vama podijeliti svoj recept, tako da pratite blog. ;)
Zahvaljujem se Filipi u vaše ime. Dobro, dobro...i u svoje. <3
Torta od mrkve i bundeve sa kremastim namazom od sira i vanilije
Nakon večere je sve pojedeno trebalo potrošiti, pa smo se bacili na plesni podij uz odličnog DJ-a - Filipinu mamu koja je vodila glavnu riječ na podiju.

Dragi je nastupao s bendom u Tvrđi, pa smo se brat i ja oprostili od društva i divne domaćice. Pridružili su nam se i 'koalicija' Tuzla-Split, no nećemo o imenima. Nakon koncerta smo izlazak produžili u jedan noćni klub i odlično se zabavili.
Sigurno vas zanima kakva je Filipa uživo?
Simpatična, smirena i prizemljena mlada žena koja vidno zna o čemu govori i što radi, no slava joj nije udarila u glavu. Pozdravljam njezin entuzijazam i ljubav prema hrani  te ovom prvom hrvatskom pop up restoranu jer sljedeći je dan ovaj divan ambijent vraćen u svoje prvobitno stanje - bijelo slikarsko platno.
Želim joj puno uspjeha, da njeguje taj entuzijazam i da bude na pravom mjestu u pravo vrijeme, jer tko zna koliko divnih projekata nas čeka još od nje. Ovo je tek početak. :)
Svakako bih ponovila večeru ovog koncepta. <3

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com
ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

Nema komentara