Anjine zdrave kuglice

U modi je ići u teretanu i zdravo jesti. Chia sjemenke iskaču iz svake paštete.
Čim sam čula riječ sluzavo uz njih, malo sam zastala.
I tako su skupljali prašinu u špajzi nakon što ih je legica kupila na akciji.
I zdravo bi živjela i jeftino, eh.

Vrijeme je prolazilo dok jednu lijenu nedjelju nije došla Anja koju znate kao model i autor Zdravijih Calzone na jesenskom pikniku i prevoditeljicu postova koje tako pomno čitate.
Osim puno tema za razgovor, kave s okusom kokosa donijela i zdrave kuglice na isprobavanje.

Odmah mi se svidjelo što su uvaljane u gorki kakao i veličine zalogaja da ih se u prolazu može smazati.
Hrskava, slatko-slana tekstura me osvojila na prvu, da sam ih štedjela, jer nemam kuhinjski multipraktik za ovu kompaktnu smjesu.
Razmišljajući mi se dogodio Eureka! trenutak, uzeti ću sve sastojke, pozvati se na kavu kod Anje, iskoristiti multipraktik i neću morati ni prati suđe, koje mi je mrsko. Win-win kombinacija, zar ne?

Anjine zdrave kuglice

1 šalica zobenih pahuljica
1/4 šalica chia sjemenki
1/3 mljevenih lješnjaka
1 šalica datulja
1/2 šalica vode
2 žlice kikiriki maslaca
1 žlica kokosovog ulja
1 šalica kokosa u prahu
par kapljica ekstrakta vanilije
kakao za kolače
U blender staviti zobene pahuljice te dobro samljeti.
U blender nakon toga možete dodavati sastojke: chia sjemenke, mljevene lješnjake i datulje. 
Blendati sve sastojke da se sjedine te potom dodati vodu, kikiriki maslac i kokosovo ulje i ekstrakt vanilije. 
Miksati dok ne dobijete kompaktnu smjesu. 

Ruke umočiti u hladnu vodu i oblikovati kuglice. Ako želite, možete preko digitalne vage staviti prozirnu foliju i vagati, kao ja. Moje su bile po 20 g. 

Zatim kakao za kolače staviti u malu vrećicu sa zipom i valjati kuglice u kakao dok se skroz ne oblože. 

Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com
ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

4 komentara