Instapost #3

Prošli mjesec sam zaboravila na Instapost, no ovaj mjesec sam tome revnije pristupila.

Ispitni rokovi su već tu, pa time i manjak vremena.
Potruditi ću se biti aktivna, no ako ne uspijem odužim vam se nakon ispita.
Držite fige. ;)
Znate što slijedi, kratki osvrt kroz mjesec kolovoz. 
Što ste vi radili/pili/jeli/čitali/gledali/doživjeli? :)

Fini tart u Slasti. :)

Prvo lagano, pa onda teško štivo.

Mužar in da house!

Slushie! :)

Hit the road, Mario. :)
Kupine u obliku sladoleda.

Hvala dragi. <3

Četiri boje sladoleda, jer još ne palim pećnicu...

Kava u 8.01. :D

Nisam škrta, podijelim s vama recept za Ginger beer. Trk na blog. ;)
Šaljite mi svoje fotografije na cutieandpieblog@gmail.com ili na Instagramu označite sa #cutieandpie.

Dobar tek,

1 komentar

  1. Puno zanimljivih tema za ispričati. Biram tart iz Slaste. :P Bio nekoliko puta tamo, ali nikako macaronse da isprobam, a i nisam bio na njihovoj najnovijoj lokaciji. I da znaš ja sam isto susjedima ukrao Ikejin katalog, kad ono dočekao me na ulazu, ali psssssssst.. haha. :D :D

    OdgovoriIzbriši