Od srca

Moja filozofija je da život čine male stvari.

Ljubazna riječ, iskreni osmjeh na licu, kad netko zadrži bus dok trčimo za njim,
 kompliment kad to najmanje očekujemo, kad dobijemo najdražu čokoladicu ili tratinčicu ubranu sa travnjaka.
Ili kada si jednostavno uzmemo onih pola sata dnevno, skuhamo si čaj i uživamo u dobroj knjizi ili najdražem pjesmama.
Najbitnija od tih ‘malih’ stvari je ljubav. Tako skroz podržavam Valentinovo, da budemo s nama dragim osobama i iznenadimo ih slatkom gestom.
Bacite vijuge na razmišljanje i iznenadite dragu osobu. Vjerujte mi, odmah ćete se i sami bolje osjećati.

‘Slavili’ Valentinovo ili ne, ne postoji razlog zašto ne bi spremili ove slatke vafle.
Mekane i mirisne vafle nestaju u tren oka (čitaj: dok ja pečem drugi jedu).



Za advent sam išla s prijateljicom na jedan dan u Beč. Koliko sam se radovala božićnim sajmovima, još više sam se radovala da ću na sajmu pronaći Vafle. To mi je jedna od najdražih uspomena iz djetinjstva.
Došle smo na jedan od sajmova, i stala sam k'o ukopana i rekla: 
˝Osjetim vafle u zraku.˝ 
Vjerojatno sam imala isti pogled kao i Jack Cheese iz crtića Chip & Dale, kada osjeti sir.
Bila sam presretna kada sam ih našla. Evo i mene kako uživam. 
Belgijske vafle s umakom od vanilije i malina. Nela, hvala ti. ;)

Vafle



4 jaja
250 g šećera
250 g maslaca + za podmazivanje
250 ml mlijeka
500 g brašna 

cimet
kakao za kolače

šećer u prahu

Šećer i jaja pjenasto umutiti i dodati omekšani maslac. Dodati mlijeko i izmiksati,
 zatim brašno. Kalup zagrijati i podmazati maslacem. 
U smjesu možete dodati i žličicu kakaa za kolače ili cimeta.
Pečene vafle, posuti šećerom u prahu, umakom i/ili šlagom.


Umak od višanja i brusnica


250 g višnji
50 g suhih brusnica
300 ml soka od višji
sok i korica jedne naranče
1 žlica gustina
1 zvjezdani anis
2 štapića cimeta
3 klinčića

Višnje iz staklenke (obične ili iz kompota) ocijediti. Koristila sam višnje iz kompota koje su već slatke, pa ih nisam dodatno šećerila. Probajte višnje i po želji zasladite. Iscijedite sok jedne naranče i naribajte njenu koricu. Dolijte sok ili vodu, kako bi imali barem 300 ml tekućine. Od toga oduzmite 5-6 žlica i u njemu razmutite gustin, bez grudica.

Sok ulijte u posudu te dodajte višenje i brusnice. Začine možete staviti u filter vrećicu za čaj i zavezati koncem, da ne morate kasnije tražiti.

Kuhajte uz povremeno miješanje do vrenja te zatim dodajte razmućeni gustin. Pustite da kratko prokuha i potom skinite s vatre. Izvadite vrećicu sa začinima.

Ostavite sa strane da se ohladi na sobnu temperaturu.


Svoje slike šaljite mi na cutieandpieblog@gmail.com ili na instagramu označite sa #cutieandpie. 

Dobar tek, 





2 komentara

  1. Kod mene se pojedu dok je aparat za bakin kolac jos uvek topao :) odlican predlog za romanticare ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod nas isto. Da ne pojedem koje 'srce' dok pečem, tko zna jel bi me na kraju išta dočekalo. :D
      Hvala ti. <3

      Izbriši